Farfar Postad 23 november 2006 Postad 23 november 2006 Hitta den här på tradera http://www.tradera.com/auction/Foto__Kameror___Optik/aid_36036058 De är bara de att jag tror inte man vågar köpa den därifrån. Fast man blev ju sugen på att bjuda. 0 Citera
Film smurfen Postad 23 november 2006 Postad 23 november 2006 Det verkar faktiskt skumt att priset är 5000 på en kamera som oftast ligger runt 20-30 tusen kronor. Men man blev också lite sugen men vet inte om man kan lita på dem...troligen inte. :) 0 Citera
carbe Postad 23 november 2006 Postad 23 november 2006 Ja, jag behöver ju en ny kamera! :P Men jag vågar aldrig lägga på sådant, har blivit lurad en gång på Internet... :S 0 Citera
Farfar Postad 23 november 2006 Författare Postad 23 november 2006 Mest troligt har han väll snott den och försöker kränga iväg den. 0 Citera
jernby film Postad 23 november 2006 Postad 23 november 2006 Oavsett vilket pris så är det en mycket bra dv-kamera. /nils 0 Citera
Rabies Postad 24 november 2006 Postad 24 november 2006 gillar inte xl1:an alls. hade det varit en xl2:a så hade det varit värt det. men xl1:an har skräpbild 0 Citera
gorse Postad 24 november 2006 Postad 24 november 2006 Femtusen spänn är inte utgångspriset. Det är det påhitt med lockpris som finns på tradera. Reservationspriset låg runt 15000 spänn vilket låter rimligare. Men det är bra att kolla noga. Jag är inte säker på vad siffran inom parantesen på nicket är, men mitt eget nick har siffran 36 vilket stämmer rätt bra överens med antalet affärer jag gjort på tradera. Säljaren i det här fallet har siffran ett. Säljaren har totalt två auktioner på tradera, en kamera och en spelkonsol. Det finns två possitiva omdömmen på säljaren, för auktioner som inte längre finns på tradera. Båda omdömmena kommer från samma köpare. För femtontusen spänn skulle jag tanka fullt i bilen och åka personligen till karlstad och hämta kameran och betala kontant i handen. Det är billig försäkring. Jag tror full tank kommer räcka. 0 Citera
Farfar Postad 25 november 2006 Författare Postad 25 november 2006 Hehe jo men ska nog ta de försiktigt att köpa något dyrt på intertet och betala i förväg.... 0 Citera
JMSfilm Postad 30 november 2006 Postad 30 november 2006 tjena jag köpte kameran på tradera. Det var inga problem med säljaren. Fick med en massa tillbehör, batterier mm. Han hade ett företag och fått tag i den genom det. Kvitto o garantier med... Hämtade den självklart. Better safe then sorry. Jag hatar impulsköp, men kunde ej motstå. jag gillar XL-1:an... jag filmar tillställningar, fester, bröllop mm som ett extrajobb och har en sådan kamera innan, men behövde två. Ja, det var väl lite livshistoria med...men det är ju mitt första inlägg på denna sida. Take care ..och vi höres snart igen /marcus 0 Citera
gorse Postad 30 november 2006 Postad 30 november 2006 Grattis till det lyckade köpet. Och vad bra att allt verkade sjysst när allt kom omkring. 0 Citera
Farfar Postad 5 december 2006 Författare Postad 5 december 2006 Så de var jag jmsfilm som fick dig att köpa? eller du kanske redan hade hittat länken innan jag länka här 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.