Gå till innehåll

Filmprylar.se annonsmarknad nu ute!


Pace

Recommended Posts

Jag har försökt att lägga upp en annons på filmprylar.se men när jag trycker på "Lägg in annons" laddas sidan men återvänder till formuläret. Jag får inget meddelande att annonsen tagits emot eller något felmeddelande (och annonsen dyker inte upp på sidan).

 

Tar det tid för er att gå igenom annonserna innan de läggs upp eller är det jag som gjort något fel?

Länk till kommentar
Share on other sites

Jag har försökt att lägga upp en annons på filmprylar.se men när jag trycker på "Lägg in annons" laddas sidan men återvänder till formuläret. Jag får inget meddelande att annonsen tagits emot eller något felmeddelande (och annonsen dyker inte upp på sidan).

 

Tar det tid för er att gå igenom annonserna innan de läggs upp eller är det jag som gjort något fel?

 

Vi eftergranskar alla annonser så de ska dyka upp direkt, så uppenbarligen är något fel. Vad har du för webbläsare och operativsystem?

Länk till kommentar
Share on other sites

Nu har jag försökt lägga upp annonsen med Firefox men det fungerade inte heller (samma fel) så jag antar att det är någon brandväggsinställning eller liknande på datorn som spökar. Får försöka igen när jag kommer hem från semestern.

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 1 månad senare...
  • 3 veckor senare...
  • 1 månad senare...
  • 1 månad senare...
  • 9 månader senare...

Sidan modereras faktiskt, men i efterhand. Alla annonser som ligger där nu (i skrivande stund) uppfyller de regler som krävs för att lägga upp en annons.

 

Om man vill importera från utlandet och sälja i Sverige så ser jag inget problem med det, tvärtom, utan det kan vara behjälpligt för de som vill köpa billiga varor. Vad du finner ointressant, kan ju mycket väl vara intressant för någon annan. Så jag förstår inte vad du menar när du säger att det är oseriöst. De flesta varor är trots allt importerade.

 

Ett alternativ är ju att filtrera bort företagsannonser så att man bara ser de från privatpersoner. Skulle det underlätta för dig?

Länk till kommentar
Share on other sites

Håller med om att man borde kunna filtrera på företagsannonser, och att det bör modereras så att de inte framstår som privatannonser oavsett om det står ett företagsnamn eller inte. Det borde också framgå om varan är ny eller begagnad.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...