Gå till innehåll

Roligaste filmscenen


nisse

Recommended Posts

[citat=Wallin]Någon som har skrattat åt The Last Samurai då? Personligen gav jag ifrån mig en del skrattliknande ljud när Cruise kallade sin tyste tjänare för Bob, och då tilla att den Bob han känt en gång i tiden var ful som en mulåsna.[/citat]

Hehehe...eller....jag vet varför du är arg......bara för att dom tvingar dig att ha på den där klänningen

Länk till kommentar
Share on other sites

[citat=ag_the_king] Jag är lite sjuk i huvet så jag skrattar när det är som "hämskast" då man inte ska skratta...... Skrattade mig igenom exorsisten (det är jag i alla fall inte ensam om) men folk blev sur på mig när jag skrattade åt kånungens återkomst på biografen.......

 

Anledningen att jag skrattar åt så mycket är att jag är VÄLLDIGT filosofisk och ser ofta på filmer utifrån ett omänskligt perspektiv om man kan kalla det så.....[/citat]

 

hahahahahahahahahaha...så du är filosofisk och sjuk i huvet??? Det är nog mer att du vill vara filosofisk och bli kallad sjuk i huvet......säg något filosofiskt

Länk till kommentar
Share on other sites

Den absoult roligaste scenen som nånsin gjorts är från Terminator 2!!! i director´s cut version när arnold ska lära säg att le!! han analyserar en som ler och sen så ska han försöka själv..HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!! jag å polarna låg ju och grät av skratt på golvet i 10 minuter, helt seriöst!!! sen så småskrattade man ju resten av filmen igenom!

Det är den absolut roligaste scenen som gjorts!!!!!!!!!!!!!!!

Länk till kommentar
Share on other sites

Bara för att avsluta diskussionen som inte har något med ämnet att göra.....wannabe-filosofen säger att han tittar på saker ur ett omänskligt perspektiv, hur är det möjligt när man är människa??? Använd inte ordet filosofi igen.....

Länk till kommentar
Share on other sites

haha, lagom off-topic, men det tycker jag om. Haha.

 

Själv tycker jag att Hot Shots 2 är den absolut roligaste filmen som gjorts. Första gången jag såg den skrattade jag så enormt hysteriskt och länge att jag fick pausa och ligga och kvida på golvet ett tag. Förmodligen påverkades jag av kompisen som låg och skrek bakom soffan också. Ja, vi har sjuk humor han och jag. Roligaste scenen är när Topper ska ta nycklarna från vakten. Jävlar vad jag garvar. Har nån på forumet sett filmen?

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...