halo_andre Postad 28 oktober 2006 Postad 28 oktober 2006 Jag behöver green/bluescreen effekter med skuggor i. http://www.youtube.com/watch?v=9a7VB6HPUDc&mode=related&search= Att göra en skugga går ju att fixa med belysningen men hur gör man i Adobe Premiere och hur blir skuggan? 0 Citera
fredrik_davidsson Postad 29 oktober 2006 Postad 29 oktober 2006 jadu, du kan ju göra det i photoshop, tar ju ganska lång tid. Annars så finns det nog skugg effekter till after effects, bara att söka och ladda ner. jag själv ladda ner över 200 effekter till after effects igår :) har inte tittat på alla men dom som jag har tittat är väldigt användbara. :D Leta på. 0 Citera
halo_andre Postad 29 oktober 2006 Författare Postad 29 oktober 2006 Nej skuggan ska stanna kvar som den föll på skärmen de blir för mycket jobb att rita den 0 Citera
viktim Postad 29 oktober 2006 Postad 29 oktober 2006 hur gör man så att han lutar sig bak så där, och stannar kvar??? 0 Citera
jernby film Postad 29 oktober 2006 Postad 29 oktober 2006 halo andre. Om det är någon som ska filmas framför en screen kan man göra det i premiere, i 3 lager. En filmning görs en kopia av. Lager 2 och3 Lager 1 Ny bakgrund. Lager 2 Ett klipp blir black/white ändras i storlek, kontast till black, ljus och position beroende på var du vill ha skuggeffekten. Lager 3 Andra klipp huvudklippet. Allting läggs in i tidslinje 1,2 och 3 Allt går enklare med AE. /nils 0 Citera
jernby film Postad 29 oktober 2006 Postad 29 oktober 2006 Viktim. Att luta sej sådär finns i andra inlägg. /nils 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.