Danne Posted February 25, 2004 Posted February 25, 2004 Hellu. Daniel heter jag, är 25 år och läser 20p Filmprojekt på högskolan. Förra våren läste jag 10p Filmmusik. Är utbildad grundskolelärare också. De senaste åren har mitt filmintresse formligen exploderat och har i princip tagit över precis allting annat. Mest av allt är det serieformatet som intresserar mig. I skolan håller jag o min grupp på med en kortfilm som filmprojekt och på fritiden sitter jag sena nätter o skriver på ett pilotavsnitt till en tv-serie. Får se hur det utvecklar sig. Kul att den här sidan finns förresten, jag har letat o letat, och av en ren slump hittade jag den. En jätteresurs för alla manusskribenter och filmintresserade. Hoppas den här presentationen räcker för att alla ska få en liten bild av vem jag är. 0 Quote
Danne Posted February 25, 2004 Author Posted February 25, 2004 Tack så mycket. Jag hoppas på att kunna bidra till fortsatt intressanta diskussioner på forumet. 0 Quote
sluten_cell_nr13 Posted February 25, 2004 Posted February 25, 2004 Varför inte börja direkt? Filmprojekt? Vad går den utbildningen ut på? Är det producentutbildning? 0 Quote
Danne Posted February 26, 2004 Author Posted February 26, 2004 Tja, det är kort o gott en kurs där man i grupp planerar och genomför en film i någon form. Vi har valt att göra en kortfilm medan andra kanske gör en dokumentär eller rockvideo. 0 Quote
Recommended Posts