Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hellu.

Daniel heter jag, är 25 år och läser 20p Filmprojekt på högskolan. Förra våren läste jag 10p Filmmusik. Är utbildad grundskolelärare också. De senaste åren har mitt filmintresse formligen exploderat och har i princip tagit över precis allting annat.

Mest av allt är det serieformatet som intresserar mig. I skolan håller jag o min grupp på med en kortfilm som filmprojekt och på fritiden sitter jag sena nätter o skriver på ett pilotavsnitt till en tv-serie. Får se hur det utvecklar sig.

Kul att den här sidan finns förresten, jag har letat o letat, och av en ren slump hittade jag den. En jätteresurs för alla manusskribenter och filmintresserade.

Hoppas den här presentationen räcker för att alla ska få en liten bild av vem jag är.

Posted

Tja, det är kort o gott en kurs där man i grupp planerar och genomför en film i någon form. Vi har valt att göra en kortfilm medan andra kanske gör en dokumentär eller rockvideo.