Anhool Posted September 25, 2006 Posted September 25, 2006 Är det någon som vet var man kan köpa denna underbara serie? Jag har tittat på de flesta större nätbutikerna men har inte hittat något. Jag vet att den ska finnas på DVD och jag är också ganska säker på att det finns en svensk utgåva. Tips på lite mindre, ovanliga butiker man kanske kan hitta den i är också välkommna. 0 Quote
Kensai Posted September 25, 2006 Posted September 25, 2006 Oh, var det serien som gick på Nickelodeon på 90-talet, som handlade om två rödhåriga bröder? Den va grym. ;) Finns ju på Amazon.com för ynka $13! 0 Quote
Anhool Posted September 26, 2006 Author Posted September 26, 2006 Jo, det var den serien. Självklart finns den på amazon men jag hade hoppats att den kanske skulle finnas i Sverige. Oh well... 0 Quote
Spartacus Posted September 28, 2006 Posted September 28, 2006 Amazon har fan allt som inte finns någon annanstans! 0 Quote
Recommended Posts