Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Brendan Fraser ska tydligen göra the mummy 3.

ska jag vara ärlig har jag aldrig gillat varken the mummy-filmerna, brendan fraser och speciellt inte stephen summers, men jag tänkte det kunde vara värt att nämna. den här gången är tydligen summers inte inblandad, utan den ska skrivas av författarna bakom Smallville och regisseras av killen som gjorde jurassic park 3 och 4. Så det finns ju faktiskt möjlighet att den blir bättre.

Postad

jurrasic park 3? bra? 4? finns den???

men jag gillade den där lilla b-känslan i mummy-filmerna... så jag hoppas att det inte försvinner, för annars blir det ju inget annat än Indiana Jones-wannabies...

Postad

älskar mumien. tycker den är skitbra. det är ju hela B-känslan som gör filmen. hade dom gjort den jätte seriös så skulle man nog inte tycka om den.

brendan frasier ser väl detta som en öppning till att komma tillbaka till lite bättre filmer också.

Postad
The mummy är en matinefilm av det gamla hederliga slaget, precis som Indiana Jones är.

Att kalla det för en B film är lite missvisande.

ingen som har kallat den för B-film. läs om.

Postad

nja... kanske inte b-film... men jag sade själv att jag gillade dess b-känsla... ;D

men så gjordes ju dessa "matinéfilmer" när det begav sig med b-filmsbudget;) det är ju därför man ser dom... för att se en dålig film som fortfarande är underhållande... något som endel c-och neråt-filmskapare borde inse...

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...