Java ex Machina Postad 10 september 2006 Postad 10 september 2006 Brendan Fraser ska tydligen göra the mummy 3. ska jag vara ärlig har jag aldrig gillat varken the mummy-filmerna, brendan fraser och speciellt inte stephen summers, men jag tänkte det kunde vara värt att nämna. den här gången är tydligen summers inte inblandad, utan den ska skrivas av författarna bakom Smallville och regisseras av killen som gjorde jurassic park 3 och 4. Så det finns ju faktiskt möjlighet att den blir bättre. 0 Citera
jmalmsten Postad 10 september 2006 Postad 10 september 2006 jurrasic park 3? bra? 4? finns den??? men jag gillade den där lilla b-känslan i mummy-filmerna... så jag hoppas att det inte försvinner, för annars blir det ju inget annat än Indiana Jones-wannabies... 0 Citera
Java ex Machina Postad 10 september 2006 Författare Postad 10 september 2006 jurrasic park 3? bra? http://composuremb.org/images/smilies/soso.gif men jag gillar den mer än the mummy. 0 Citera
Speero Postad 10 september 2006 Postad 10 september 2006 älskar mumien. tycker den är skitbra. det är ju hela B-känslan som gör filmen. hade dom gjort den jätte seriös så skulle man nog inte tycka om den. brendan frasier ser väl detta som en öppning till att komma tillbaka till lite bättre filmer också. 0 Citera
MovieSwede Postad 10 september 2006 Postad 10 september 2006 The mummy är en matinefilm av det gamla hederliga slaget, precis som Indiana Jones är. Att kalla det för en B film är lite missvisande. 0 Citera
Speero Postad 10 september 2006 Postad 10 september 2006 The mummy är en matinefilm av det gamla hederliga slaget, precis som Indiana Jones är. Att kalla det för en B film är lite missvisande. ingen som har kallat den för B-film. läs om. 0 Citera
jmalmsten Postad 11 september 2006 Postad 11 september 2006 nja... kanske inte b-film... men jag sade själv att jag gillade dess b-känsla... ;D men så gjordes ju dessa "matinéfilmer" när det begav sig med b-filmsbudget;) det är ju därför man ser dom... för att se en dålig film som fortfarande är underhållande... något som endel c-och neråt-filmskapare borde inse... 0 Citera
TheBrotherOfLight Postad 11 september 2006 Postad 11 september 2006 Jag gillar både Stephen Summers och hans Mumien-filmer. 0 Citera
Spartacus Postad 12 september 2006 Postad 12 september 2006 Helt okej filmer Klockrena popcornfilmer om jag får vara helt ärlig 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.