Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hey!

Det är så att jag behöver hjälp, som ni kanske förstår. hehe...

Jag använder mig av Windows movie maker...och jag har tyvär ingen riktig videokamera så jag har en Digital kamera, Nikon Coolpix 76000 som jag använder mig utav..men problemet är de att Windows movie maker inte kan öppna de filformatet som min digitalkamera har..så jag grejjade ett program (dock ett test program) som heter Digital Media Converter 2.5..det gick jätte bra till en viss början och jag kan nu öppna filen med Movie maker..men då uppstår ett viss problem, Att när jag spelar filmen så kommer en fet grön text mitt upp på filmen där det står Att jag måste regestrera mig..Lite tröttsamt..så jag undrar nu... Finns de någon här som har ett bra gratis program som man kan Konventera filer? Och medan jag änd¨är igång här...finns de någon som vet var jag kan grejja ett program som kan rotera filmfilen...för jag råkade filma på sidan..så filmen blir liggande..inte så kuL!

Mvh Sarah!

Postad

Ladda inte ner det programmet ( RAD Video Tools) ibland funkar det inte. Jag reste bort och filmade med en digitalkamera för ett halvår sen och när jag skulle redigera funkade inte det inte. Men....det kanske funkar för dig, jag vet inte.

//OdinLundin

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...