Jump to content

Utkast: Tidigare Idag (21 sidor)

den siste spielberg

Recommended Posts

Typ: Utkast

Genre: Romantisk komedi

Antal sidor: 21

Version: 1

TIDIGARE IDAG är en romantisk komedi om ungdomar, fester, politik och kärlek. Den utspelar sig i centrala Malmö, där vi träffar Adam och Martin. De är de bästa utav vänner - tills Isabelle dyker upp, det vill säga.

(Än en gång screwar Celtx radbrytningarna ovanför dialogerna och jag har ingen aning om varför. Om någon egentligen vet varför är ni mer än välkomna att hjälpa mig.)

TIDIGARE IDAG.pdf

Nu får ni börja ta och förstå reglerna för när man ska posta manus. Det som händer ifall detta fortsätter är att trådarna börjar raderas.

den sista spielberg, du är relativt ny så lite mer tolerans kan jag väl ha med dig. Men du har varit inne på trådar och kommeterat manus som jag tydligt markerat i att de ska följa reglerna.

Nu så även här.

http://forum.voodoofilm.org/showthread.php?t=9834

Men ni som är nya borde ha lättare att ta till er nya sätt, eftersom ni inte är inkörda i gamla rutiner.

/jon

Du kan helt klart det här! Fortsätt att utvecklas så kanske du skriver ett grymt långfilmsmanus nån gång.

Tack så mycket! Det var både uppiggande och inspirerande.

Nu får ni börja ta och förstå reglerna för när man ska posta manus. Det som händer ifall detta fortsätter är att trådarna börjar raderas.

den sista spielberg, du är relativt ny så lite mer tolerans kan jag väl ha med dig. Men du har varit inne på trådar och kommeterat manus som jag tydligt markerat i att de ska följa reglerna.

Nu så även här.

http://forum.voodoofilm.org/showthread.php?t=9834

Men ni som är nya borde ha lättare att ta till er nya sätt, eftersom ni inte är inkörda i gamla rutiner.

/jon

Nu har jag redigerat det första inlägget för reglernas skull. Inget ont om varken sidan eller forumet, men är det inte lite väl klyddigt. När till och med en ny medlem har svårt att anpassa sig efter de nya rutinerna? Att posta ett inlägg för att få feedback för sitt manus borde inte vara svårare än vad det är. No offence.