El Turboroberto Postad 28 augusti 2006 Postad 28 augusti 2006 Jag är lite nyfiken på om det är några här på forumet som har sett denna film? och isåfall vad ni tycker om den? Det var ett bra tag sedan jag såg den nu, men det är en utav de filmer som har satt sig allra djupast i mig på nåt sätt. Jag upplevde den som mycket obehaglig och väldigt psykiskt påfrestande att se på. Vad tycker ni om denna och liknande filmer? Jag beställde Michael Haneke-boxen idag också, där bland annat "Funny Games" är med :) 0 Citera
El Turboroberto Postad 1 september 2006 Författare Postad 1 september 2006 Ingen som sett den här... kul! 0 Citera
jonkanon Postad 1 september 2006 Postad 1 september 2006 Jag har sett den. Och jag måste säga att det var dynga. I alla fall i mitt tycke. Dessvärre var det ett tag jag såg den, men jag minns att den inte var speciellt medryckande. Och därför inte heller störande. Men det är bara jag :) 0 Citera
Luzer Postad 1 september 2006 Postad 1 september 2006 Jag har också sett den, även om det var några år sedan. Tyckte den var väldigt bra kommer jag ihåg i allafall :) , sen får man väl hålla med om att den frambringar många kännslor och är väldigt obehaglig. Men det är väl bitvis därför jag gillar den. 0 Citera
taZ Postad 1 september 2006 Postad 1 september 2006 Den Amerikanska versionen som kommer släppas 2007 har i alla fall grymma skådespelare... och är också gjord av Haneke vilket är bra tecken när det gäller remakes. 0 Citera
El Turboroberto Postad 1 september 2006 Författare Postad 1 september 2006 Ja, det blir spännande att se remaken faktiskt! 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.