Jonasson Postad 26 augusti 2006 Postad 26 augusti 2006 Håller på att redigera massa hojfilmer, har lite olika kameravinklar som är filma samtidigt som jag vill ska visas samtidigt, kanske på delad skärm eller så.. Tips? Jag sitter och trälar i windows moviemaker och hittar ingen funktion, någon som vet säkert ett progg som klarar detta? Kanske har jag missat funktionen i "wmm"? 0 Citera
jakethesnake Postad 26 augusti 2006 Postad 26 augusti 2006 wmm har det inte. De flesta betalprogram har funktionen, men det finns säkert något gratisprogram också. 0 Citera
Erfa Postad 26 augusti 2006 Postad 26 augusti 2006 premier/pinacle borde ha? Utan tvivel ja. Premiere har det i alla fall och jag är rätt säker på att Pinnacle ocks har det, även om jag aldrig använt det. 0 Citera
jakethesnake Postad 26 augusti 2006 Postad 26 augusti 2006 Pinnacle 9 och 10 har det, dock bara med två filmer samtidigt, men man kan ju alltid exportera filmen och sätta in två nya... 0 Citera
Jonasson Postad 27 augusti 2006 Författare Postad 27 augusti 2006 Vilket av dessa är mest lättjobbat för en amatör? ;) Pinnalce eller Premiere? 0 Citera
Tyler Durden Postad 27 augusti 2006 Postad 27 augusti 2006 Det finns en gratis version av Avid som jag tror har effekten PIP. (Picture in Picture). Lättjobbat och bra. 0 Citera
Per Lind Postad 27 augusti 2006 Postad 27 augusti 2006 MAGIX har det med möjlighet till justering av bilderna efter egna idéer. -Per 0 Citera
Jonasson Postad 30 augusti 2006 Författare Postad 30 augusti 2006 Det finns en gratis version av Avid som jag tror har effekten PIP. (Picture in Picture). Lättjobbat och bra. Vart hittar man detta progg? Glöm det har det hemma nu, ska testa lite tack för tipset! :) Hmm får inte min Sony DCR-HC96´a å funka i AVID.. Tips? 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.