Sudde Posted January 27, 2004 Posted January 27, 2004 Mitt AE har fungerat fint hela tiden, men nu helt plötsligt går det inte att importera filer! När jag klickar på file>"import new file" så händer absolut ingenting! när jag klickar på "import multiple files" så händer heller ingenting! Däremot fungerar det med "import recently imported files" eller vad det nu heter. Vad kan detta bero på och hur får man det att fungera igen tro?! 0 Quote
Ior Posted January 27, 2004 Posted January 27, 2004 Ursäkta standardsvaret, men har du testat att ominstallera? Brukar kunna fixa såna problem. 0 Quote
Sudde Posted January 28, 2004 Author Posted January 28, 2004 Nej, jag tänkte att jag skulle slippa det... Men det verkar inte som att jag gör det i alla fall. Får väl göra en ominstallation i alla fall, men det är ju så skumt att det helt plötsligt bara slutade fungera! 0 Quote
orange Posted January 28, 2004 Posted January 28, 2004 Så är det med program hela tiden...inget ovanligt tyvärr..:( 0 Quote
Recommended Posts