kalle112 Postad 14 augusti 2006 Postad 14 augusti 2006 Hur gör ni när ni ska exportera/komprimera era filmer? Har ett klipp i premiere pro som jag vill exportera men frågan är vilket format jag ska välja? Hur brukar ni göra? 0 Citera
Film smurfen Postad 14 augusti 2006 Postad 14 augusti 2006 Jag brukar exportera mina filmer som WMV. AVI. tar så mye platz fast ger bäst kvalité. 0 Citera
kalle112 Postad 14 augusti 2006 Författare Postad 14 augusti 2006 Jag har ett klipp som är ca 2.40 minuter! Tänkte exportera klippet som 3st filer med låg, medium och hög kvalité. Vilka inställningar tycker ni att jag ska välja. Använder premiere pro 1,5 som sagt. EDIT, vi skippar första frågan. Om jag vill ha maximal kvalité av mitt klipp, hur ska jag rendera den då (om vi skiter i hur stor filen blir). 0 Citera
Ior Postad 15 augusti 2006 Postad 15 augusti 2006 [citat=kalle112;71780]EDIT, vi skippar första frågan. Om jag vill ha maximal kvalité av mitt klipp, hur ska jag rendera den då (om vi skiter i hur stor filen blir).[/citat] Som "okomprimerad AVI", men stor kommer filen att bli. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.