jonkanon Postad 13 augusti 2006 Postad 13 augusti 2006 Hallå, Nu när Mange Schmidt eller vad han heter väsnas på radion om hur Glassiiiiigt allt är, så tänker ju jag på den gamla låten Aciiiiid! Den låten hade, vad jag minns, en smiley på konvolutet. Som förvisso betydde glad, men för många även betydde extacy - knark. :) Vad hette denna låten, gissar på Acid, men vem var artisten. Någon som minns. Jag har frågat i ett par skivaffärer, men oavsett vad branschen säger så funkar det inte så himla bra. Saknar gamla nördar som jobbade och kunde allt. Så nu återstår internet, och ni. Ps. är det någon som har Ville, Valle och Viktor. Jag måste få lyssna på dem igen ds. 0 Citera
Java ex Machina Postad 13 augusti 2006 Postad 13 augusti 2006 "We Call It Acieed" med D Mob, som också gjorde "It is Time to Get Funky". 0 Citera
jonkanon Postad 14 augusti 2006 Författare Postad 14 augusti 2006 Java ex Machina! Tack! Du gjorde min dag idag :) Aciieeed!!!! :) 0 Citera
Java ex Machina Postad 14 augusti 2006 Postad 14 augusti 2006 ja nu kan du irritera omvärlden med jobbiga låtar hela dan... http://foros.katixa.com/style_emoticons/default/grin.gif 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.