paatz Postad 7 augusti 2006 Postad 7 augusti 2006 Tjena har precis införskaffat mig en ny Canon XM-2. fixade precis en firewire så jag skulle kunna redigera när jag capture:ar filmen så blir den väldigt brusig hur kan detta komma sig, för det borde ju vara en hyffsat klar bild tycker jag? dessutom får jag bluescreen när jag kör capture...:/ 0 Citera
lilla_farbrorn Postad 7 augusti 2006 Postad 7 augusti 2006 Bruset: Prova filma ett nytt testklipp i dagsljus och se till att du inte har GAIN på. Gain är satans verktyg tillsammans med digital zoom. Annars kan det vara programmet du kör capture i. Vilket använder du? Bluescreen bör ju innebära att bandet är tomt. Eller fel på firewireporten. 0 Citera
paatz Postad 7 augusti 2006 Författare Postad 7 augusti 2006 jag använder adobe premiere, blev lite bättre när jag gjorde som du sa. alltså jag får bluescreen och sen stänger datorn av sig-_-.. jaja måste ha med att min dator är sämst. tack för hjälpen endå 0 Citera
Film smurfen Postad 12 augusti 2006 Postad 12 augusti 2006 Vad har du för dator? XP, 98 eller nåt i den stilen? 0 Citera
paatz Postad 14 augusti 2006 Författare Postad 14 augusti 2006 jag har en: AMD Athlon XP3000+ 2.10 GHz 1.0 GB RAM och jag kör XP. håller på att bli galen 0 Citera
Ronnie Postad 14 augusti 2006 Postad 14 augusti 2006 Vad får du för stop meddelande när du får blåskärm? Ser ut så här: STOP 0X000000XX där XX är en bokstavs- eller sifferkombination. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.