Swe__ Postad 13 augusti 2006 Författare Postad 13 augusti 2006 Om jag ska vara ärlig så försökte jag verkligen att dra på de första sidorna för att inte få det att gå för fort innan de kom in i huset. Men när jag väl ser över det så kommer det förmodligen kortas ner igen. Angående känslan att det är så längesen när man ser på mannen som annonserar ut tävlingen. Jag tänkte först att det skulle vara för lite längre sen än nutid. typ 100 år. men jag kom sedan till insikt med att det vore för stort för ett första projekt då man måste ha äldre kläder, äldre möbler osv. Tack för din komplimang om min engelska. Jag ser väldigt tydligt på vissa dialoger som du citerat att det är styltat. Har inte läst igenom det högt förut och det visar sig vara en riktig bra metod att använda sig av. Advokaten kommer förmodligen att vara med David på planen. Så som jag tänker nu i alla fall. Ps. Du har Pm:) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.