konserven Postad 19 juli 2006 Postad 19 juli 2006 Hej! Jag undrar om någon skulle hjälpa mig med en sak, det handlar om min kamera. Jag vet inte om det är något fel med den, men ibland blir det liksom små röda och blåa rutor i bilden när man filmar, väldigt irriterande. Så om nån skulle kunna hjälpa till att svara vad detta beror på skulle jag vara väldigt tacksam. 0 Citera
damtralla Postad 19 juli 2006 Postad 19 juli 2006 Typ som jättestora färjade pixlar menar du? Som lixom löser upp bilden och flyttar på sig? Såfall kan det vara fel på antingen kameran eller bandet. Prova byta band. Om inte det löser sig, lämna in den. 0 Citera
konserven Postad 19 juli 2006 Författare Postad 19 juli 2006 Tack för svaret , ska prova detta. En kompis sa att det oxå kunde bero på ljuset för det blir bara innomhus men inte utomhus. 0 Citera
damtralla Postad 19 juli 2006 Postad 19 juli 2006 Det låter synnerligen skumt. Går det att exponera manuellt? Såfall kan du ju testa detta. Eller stänga av "gain" om den är påslagen.. För man ska ALDRIG ha gain på! Det var nog det enda vettiga jag lärde mig om video under mina gymnasieår... 0 Citera
Ronnie Postad 19 juli 2006 Postad 19 juli 2006 Flyttad från Foto & Ljus till Videoteknik. Tänk på att skapa en tydlig rubrik som förklarar tråden, HJÄLP och liknande säger ingenting om ditt problem. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.