Zapper Postad 18 juli 2006 Postad 18 juli 2006 Jag stör mig på en sak i Premiere nu, När jag använder snabbkommandot för att kopiera ctrl+c och även bara genom att högerklicka och trycka på copy så kommer det upp en skylt där det står Sorry, a serious error has accured that requires Adobe Premiere pro to shut down. We will attempt to save your current project. Och så stängs programmet av, det är så jäkla irriterande jag undrar om någon av er vet varför det blir så här och om man kan göra något åt det. Jag använder premiere pro 2.0 0 Citera
Rogge Postad 18 juli 2006 Postad 18 juli 2006 - Vad är det du försöker att kopiera? - Händer det även i ett nytt Project? 0 Citera
Zapper Postad 18 juli 2006 Författare Postad 18 juli 2006 Jag vet inte om det händer i ett nytt project men jag vill inte starta ett nytt helst för jag arbetat i flera månader med detta. Jag försöker kopiera en mynningsflamma till ett vapen men det blir likadant om jag försöker kopiera något annat också 0 Citera
ThirddOracle Postad 18 juli 2006 Postad 18 juli 2006 Testa att bara öppna ett nytt projekt med annan video, vad som helst. 0 Citera
Rogge Postad 18 juli 2006 Postad 18 juli 2006 Precis som ThirddOracle skriver så testa att starta ett nytt Project och se hur det går. Utan att testa får du aldrig svar... ;) Om det fungerar så kan du importera det Project du håller på med nu in i ett nytt Project så är problemet förmodligen löst. Att importera strulande Projects in i nya löser dom flesta problemen på en gång. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.