andreas_eidhagen Postad 17 juli 2006 Postad 17 juli 2006 Hej, har skrivit ett manus som jag är lite osäker på. Känner att det finns mycket bra i det men det saknas även något. Manuset är 9 sidor lång och skulle gärna vilja att någon/några läste igenom det och kom med åsikter. Det är en svart komedi som heter Anderssons sista dag. Handlar om en företagsledare som får sparken från det företag han en gång startade. Handlar om hans sista dag på jobbet. Skicka ett mail till eidhagen@mystream.se så svarar jag med manus. Tacksam för all hjälp jag kan få. mvh Andreas Eidhagen 0 Citera
jbergman Postad 18 juli 2006 Postad 18 juli 2006 Finns det någon särskild anledning till att du inte lägger upp manuset i avdelningen "Kolla mitt manus" istället? Det känns som att poängen med ett forum förtas om man går tillväga på ditt sätt... Lägg upp det här så lovar jag att läsa och kommentera. /Jakob 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.