Speero Postad 14 juli 2006 Postad 14 juli 2006 http://www.apple.com/trailers/touchstone/theprestige/large.html Vad ska man säga?! Är helt såld. Läste om att Nolan skulle göra denna filmen för 6 mån sedan och nu såg jag trailern. Verkar mycket bättre än vad jag hade trott. Denna kommer nog att bli årets film. 0 Citera
trancedanne Postad 14 juli 2006 Postad 14 juli 2006 ser ganska bra ut, om den blir lika bra som batman begins blir det årets film utan tvekan men jag tvivlar att det blir så.. kul att se wolverine mot batman 0 Citera
StenR Postad 14 juli 2006 Postad 14 juli 2006 Ser mycket lovande ut tycker jag. Skymtade jag David Bowie i en biroll? 0 Citera
Speero Postad 14 juli 2006 Författare Postad 14 juli 2006 [citat=StenR]Ser mycket lovande ut tycker jag. Skymtade jag David Bowie i en biroll?[/citat] Alldeles korrekt. Även Andy Serkis (Gollum) är med på något hörn. 0 Citera
pinto Postad 14 juli 2006 Postad 14 juli 2006 ohh.. ja älskar andy serkis:) han gör ju mycket av rörelserna o minerna till king kong okså:) ja diggar han starkt. 0 Citera
pinto Postad 14 juli 2006 Postad 14 juli 2006 såg trialern nu. de är ju bara en själv klar film man moste se. moste tilläga att ja tycker memento är redigt cool, den tipsar ja om för er som inte sett den. 0 Citera
dreeze Postad 16 juli 2006 Postad 16 juli 2006 Ohohoho!! Den här har jag gått och väntat på och så finns det en trailer ute -- att jag missat det. Den ser lovande ut tycker jag. 0 Citera
jmalmsten Postad 19 juli 2006 Postad 19 juli 2006 Ja, själv tycker jag det varit fördjävligt fattigt på intressanta bioäventyr i sommar. Och nu kommer denna film,,, nu hoppas jag bara på en biorelease av A scanner darkly... :D Nolan är en regissör som jag fått upp ögonen mer och mer för... 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.