big_evert Posted January 4, 2004 Share Posted January 4, 2004 Jag skrev ner ett väldigt, väldigt kort manus...på en kort stund, men jag själv tycker att det blev rätt kul faktiskt.... Det handlar om en präst som har hand om en liten kyrkokör. Han är alkolist och pedofil och är dessutom väldigt taskig mot tjejerna i kören. dagen därpå skulle prästen ha en gudsstjänst som är avgörande för sin fortsatte prästkárriär...men vad händer?Prästen tog supen.doc 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lilla_farbrorn Posted January 14, 2004 Share Posted January 14, 2004 joo.. det var ganska skojigt faktiskt även fast slutet inte var särskilt oväntat. Det kan nog förbättras, även om jag inte har några idéer själv. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik.Andersson Posted January 14, 2004 Share Posted January 14, 2004 bra format lättläst tycker inte det var roligt på ett så alvarligt ämne. skulle funka istället som ett längre version som drama. hur fick små tjejerna spriten? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts