Eibon Postad 11 juli 2006 Postad 11 juli 2006 Detta kanske inte är rätt avdelning på forumet. Men en polare som jobbar med att texta tv ska texta en dokumentär vi gjort. han vill ha filmen i mpeg-1 sen skickar han en fil till oss. Vad det är för format vet jag inte riktigt, men är det nån som vet om det finns en standard? Jag tänkte mest på vad jag behöver då vi ska lägga textval då vi bränner filmen sen i DVD Studio Pro 0 Citera
R.R Studio Postad 11 juli 2006 Postad 11 juli 2006 ja d finns en "subtitle" fil som man bara sätter in i DVD studio pro...d va en tid sen ja använde det, men om jag inte kommer helt fel ihåg så creatar man en ny subtitle track o bara importerar filen...:) 0 Citera
Eibon Postad 12 juli 2006 Författare Postad 12 juli 2006 okej, kommer inte sitta med dvd studio på nån vecka, så jag undrar om du vet vilket format det är på dom filerna du kan ta in? så kan jag fråga han på textbolaget vilket format dom skriver i. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.