Gå till innehåll

Logga


Swe__

Recommended Posts

Visste inte riktigt vart jag skulle posta det här men det fick bli här. Jag skulle vilja ha en logga, alltså, en sådan som kommer upp innan en film, typ som universalloggan eller som en viss "röde orm" som jag sett här på detta forum. Men jag har ingen aning om hur man gör, så därför tänkte jag höra i fall det finns någon som skulle vara intresserad av att gör en till mig?

 

Mvh

Johan

Länk till kommentar
Share on other sites

hmm, förmodligen inte något. Alltså, jag ska säga som det är, jag vet inget om animationer, kostar det något för dig att animera något?

Lär mig, jag är ny. hehe

 

 

Och Hwagang, jag vet inte än. jag tänkte att om det fanns någon som ville hjälpa till så kanske den har några bra ideer

Länk till kommentar
Share on other sites

Det är klart att det inte kostar för mig att skapa en logga, men det tar massor med tid...och tid är pengar..:D

 

Jag skulle gärna hjälpa dig, men tyvärr har jag massor med annat just nu och hinner inte med nåt "extra", om du förstår...men det finns nog ett par här på forumet som kanske kan göra nåt..:)

 

ps. det är aldrig för sent att lära sig nåt nytt..;)

Länk till kommentar
Share on other sites

Haha, Ja tid är pengar. Tack för svaret i alla fall. Det skulle verkligen vara riktigt uppskattat om någon hade lust att hjälpa till. Och jag ska försöka lära mig mer, men just nu försöker jag lära mig allt annat som har med film att göra eftersom jag är oerhört ny. Den här sidan är ett stort steg för mig:p

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...