pinto Postad 6 juli 2006 Postad 6 juli 2006 hej! är de non som vet non bra mini 35mm adapter till canon xm2? Är de non som har köpt non sonn? 0 Citera
StenR Postad 6 juli 2006 Postad 6 juli 2006 [citat=pinto]hej! är de non som vet non bra mini 35mm adapter till canon xm2? Är de non som har köpt non sonn?[/citat] Köp ett å till tangentbordet samtidigt ;-) 0 Citera
pinto Postad 7 juli 2006 Författare Postad 7 juli 2006 vaaa! vad menar du? är de ingen som har köpt en 35mm adapter till canon xm2? 0 Citera
R.R Studio Postad 7 juli 2006 Postad 7 juli 2006 Jag tror han menar att du skall försöka skriva ordenligt ..;) Jag tror knappast att gångon har köppt en adapter, dock finns det några som kan bygga sådana, sök omkring på forumet, om jag inte minns helt fel så gjorde någon ett hemmabygget till just en sådan kamera:) 0 Citera
pinto Postad 8 juli 2006 Författare Postad 8 juli 2006 ja ok,,, men är det non som har byggt en egen som kan dela med sig av information om hur man bygger den? 0 Citera
StenR Postad 8 juli 2006 Postad 8 juli 2006 Du kan köpa en beskrivning inklusive mattskiva här: http://www.redrockmicro.com/diy_guide.html 0 Citera
Melvin Postad 8 juli 2006 Postad 8 juli 2006 Jag har redrockmicro beskrivningen samt mattskivan. Säljer den för en liten slant... Säg till om du är intresserad. Mel 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.