ThePacc Postad 17 juni 2006 Postad 17 juni 2006 kan någon skriva till mig vilket program man kan använda till att göra en Windows Media-fil för ljud/video till avi format. ____________________________________________________________ 0 Citera
ressigören Postad 17 juni 2006 Postad 17 juni 2006 Det är ju svårare att skriva vilket program du inte kan göra det med, typ... 0 Citera
chi Postad 17 juni 2006 Postad 17 juni 2006 [citat=ThePacc]kan någon skriva till mig vilket program man kan använda till att göra en Windows Media-fil för ljud/video till avi format. ____________________________________________________________[/citat] Vill du konvertera wmv till avi, eller vad menar du? Leta på google. wmv to avi. Exempel på progg:http://www.nordichardware.se/filarkiv/fil,75.html Download (ladda ner) WMV to AVI MPEG VCD SVCD DVD Converter 2.3 Filnamn: WMV to AVI MPEG VCD SVCD DVD Converter 2.3 Storlek: 2.29 MB Senast Nerladdad: 2006-06-14 (20:01) Nerladdningar: 155st. Beskrivning: WMV to AVI MPEG VCD SVCD DVD Converter konverterar snabbt och enkelt WMV till de olika formaten. /chi 0 Citera
henrikp Postad 10 juli 2006 Postad 10 juli 2006 Enklast måste vara att använda Windows Movie Maker, om du vills slippa ladda ner något. Importera filmen, lägg den på tidslinjen, välj spara filmfil och när du kommer till "Filminställning" där du ska välja format och kvalitet väljer du Övriga inställningar>DV-AVI (PAL). Dock blir det en ganska stor fil... 0 Citera
LunQan Postad 15 juli 2006 Postad 15 juli 2006 Använd google.se och sök wmv to avi converter då kommer du hitta något. Edit: Oj jag såg inte att en annan redan hade skrivit det :( 0 Citera
Kejsaren Postad 15 september 2006 Postad 15 september 2006 Det är ju svårare att skriva vilket program du inte kan göra det med, typ... Men kanske någon kan rekommendera ett program som är BRA, lätt att använda, och som gärna är GRATIS (utan reklam på filmen efteråt) Finns sånt? 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.