Jump to content

Recommended Posts

Posted

Jag skall snart Animera en kortare film, och i en del så skall jag animera väldigt stel men läckert.

Flash passar mig inte och After effects är stört, Så självaste frågan är finns det något lämpligt program som ni kan rekommendera efter denna bristfälliga beskrivningen?

Posted

Har bara testat Moho i typ två minuter än så länge, men första intrycket är att det är trevligt. Jag vet inte hur bra funktioner är osv, men det verkar som ett schysst program. Jäkligt inspirerande! Det är precis vad jag behöver...

Posted

Det ser ut att vara bra för en så liten summa pengar men är det lätt att lära sig det? Har du köpt det eller testar du demo?

 

/Jesper

Posted

Jag laddade det. Jo, det är nog inte alltför svårt, men det är fortfararande inte simpelt. Och det kräver väldigt lite datorkraft, är väldigt skönt att jobba med, snygg layout.

Posted

Okej, tack. Men först gör man en film med programet sedan kan man väl importera in det i sitt redigeringsprogram?

 

/Jesper

  • 4 weeks later...
Posted

-Jag upptäckte att Magix 10 har Stopmotion funktion. Det går att ställa in om den ska ta en bild /frame eller en bild /två osv. Bara att koppla dv-kameran till firewire och sätta kameran på stativ...

den nerladdningsbara "e-versionen" kostar under 500 spänn.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...