Nixon Posted June 1, 2006 Posted June 1, 2006 Hej! jag har ett antal VHS fimler som jag skulle vilja föra över till datorn (eller direkt till dvd) Hur gör jag? Tacksam för svar! MVH Marcus laason_85@hotmail.com 0 Quote
TDA Posted June 1, 2006 Posted June 1, 2006 Hej, Ta nu inte detta som dryghet, men som ny medlem i ett forum tycker jag man bör orientera sig lite i alla fall. För det första så passar väl knappast din tråd in under sektionen Foto & Ljus? För det andra så bör man använda sökfunktionen innan man frågar, se t ex vad jag hittade snabbt med hjälp av den. http://forum.voodoofilm.org/showthread.php?t=7736&highlight=f%F6ra Lättare att få hjälp om man själv anstränger sig lite. Välkommen till Voodoo, btw. :) 0 Quote
Ronnie Posted June 1, 2006 Posted June 1, 2006 Flyttad från Foto & Ljus till Videoteknik. Där finns klistrade trådar som kan hjälpa dig som är ny på forumet. Välkommen hit. 0 Quote
Recommended Posts