Nixon Postad 1 juni 2006 Postad 1 juni 2006 Hej! jag har ett antal VHS fimler som jag skulle vilja föra över till datorn (eller direkt till dvd) Hur gör jag? Tacksam för svar! MVH Marcus laason_85@hotmail.com 0 Citera
TDA Postad 1 juni 2006 Postad 1 juni 2006 Hej, Ta nu inte detta som dryghet, men som ny medlem i ett forum tycker jag man bör orientera sig lite i alla fall. För det första så passar väl knappast din tråd in under sektionen Foto & Ljus? För det andra så bör man använda sökfunktionen innan man frågar, se t ex vad jag hittade snabbt med hjälp av den. http://forum.voodoofilm.org/showthread.php?t=7736&highlight=f%F6ra Lättare att få hjälp om man själv anstränger sig lite. Välkommen till Voodoo, btw. :) 0 Citera
Ronnie Postad 1 juni 2006 Postad 1 juni 2006 Flyttad från Foto & Ljus till Videoteknik. Där finns klistrade trådar som kan hjälpa dig som är ny på forumet. Välkommen hit. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.