Mannemoviemaker Postad 30 maj 2006 Postad 30 maj 2006 hur är Huvud och kroppars (ica) reklam film inspelad? För er som inte har sett den. Några personer spelar fotboll. Deras huvuden är borta och dem gör saker så man ser att dem är borta. Tex. dricker vatten och vattnet sprutar genom huvudet och droppar ned. Sen ser man verkligen att kragen sticker upp och ingen hals syns. Jag förstår att det säkert är maskat, men hur är detta gjort med kragarna? 0 Citera
Mannemoviemaker Postad 3 juni 2006 Författare Postad 3 juni 2006 Synd att ingen viste..... hade varit roligt att veta. 0 Citera
jakethesnake Postad 3 juni 2006 Postad 3 juni 2006 förmodligen så har de väl blåa rånarluvor på sin och sen klippt bort huvudena. Kolla in forest Gump dvd extra hur de gjorde med hans kompis ben. 0 Citera
Mannemoviemaker Postad 4 juni 2006 Författare Postad 4 juni 2006 alltså jag tängte mest på hur man gör så att kragar och sånt bakom huvet syns. 0 Citera
jbergman Postad 4 juni 2006 Postad 4 juni 2006 Jag har inte sett reklamfilmen, men en metod jag sett i andra sammanhang är att helt enkelt göra en krage i 3d och lägga in. Klart att man får pilla lite för att det skall se bra ut, men knepigare än så är det inte. /Jakob 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.