Uji Postad 14 maj 2006 Postad 14 maj 2006 Ska det vara hackigt när man lägger på sin specialeffekt på filmfilen i effectlabs. För att det är jobbigt. 0 Citera
Ior Postad 14 maj 2006 Postad 14 maj 2006 Det borde inte hacka när du lägger på effekter, däremot kan det göra det när du spelar upp tidslinjen. Hur är din dator jämfört med systemrekommendationerna för programmet? Intel® Pentium® III or 4 processor Microsoft® Windows® 2000 with Service Pack 4 or Windows XP Professional or Home Edition with Service Pack 1 512MB of RAM (1024MB or more recommended) 20MB of available hard-disk space for installation 32-bit color display adapter Microsoft DirectX 9.0b software required QuickTime 6.5 software recommended 0 Citera
Uji Postad 14 maj 2006 Författare Postad 14 maj 2006 Oj det är säkert quicktime som är problemet. Tack 0 Citera
ibbe_san Postad 14 maj 2006 Postad 14 maj 2006 Har du köpt effect lab eller vadå? Vill köpa den men har svårt med att hitta den i butiker. 0 Citera
pld Postad 14 maj 2006 Postad 14 maj 2006 Det går inte att köpa i affärer. Man får köpa det genom deras internetbutik men innan du köper det så testa deras demo version om du inte gjort det redan så du vet att du tycker om programet. Här är sidan! http://fxhome.com/store/ /Jesper 0 Citera
Uji Postad 14 maj 2006 Författare Postad 14 maj 2006 Tackar Jag tycker effectlabs är perfekt för nybörjare. Inte så dåligt inte heller svårt att lära sig. 0 Citera
Ior Postad 14 maj 2006 Postad 14 maj 2006 [citat=Uji]Tackar Jag tycker effectlabs är perfekt för nybörjare. Inte så dåligt inte heller svårt att lära sig.[/citat] Ja, med de tutorials (PDF) som följer med gick det snabbt att lära sig det grundläggande. Jag gillar programmet skarpt; det gör de saker det är skapat för - och det bra! 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.