anden88 Postad 23 augusti 2002 Postad 23 augusti 2002 HEJ! Någon som har testat någon av plug-insen som man kan ladda ner till AlamDV? 0 Citera
scream_h Postad 24 augusti 2002 Postad 24 augusti 2002 Jodå, dem flesta av dem kan jag väl säga. Något speciellt av dem du menar?? 0 Citera
dogge Postad 8 oktober 2002 Postad 8 oktober 2002 någon som har en bra beskrivning på hur alam dv fungerar...??? 0 Citera
anden88 Postad 31 januari 2003 Författare Postad 31 januari 2003 det finns filmbeskrivingar på alamdvs hemsida hur man utför olika saker i programet. 0 Citera
nicke Postad 31 januari 2003 Postad 31 januari 2003 Deras fina video-klipp är ett måste om man vill lära sig alamdv! 0 Citera
ungfilm Postad 18 februari 2003 Postad 18 februari 2003 Var kan man köpa AlamDv ? ( inte så van vid internetköp ) 0 Citera
wedge Postad 18 februari 2003 Postad 18 februari 2003 Tror att det enda sättet är att tanka hem den, och sedan låsa upp den med en nyckel/serienummer som man köper på deras hemsida (http://www.alamdv.com). Dokumentationen talar om en installations-CD, som om det vore en "boxad" produkt , men jag tror inte den existerar. Jag kan ha fel. Personligen tvekar jag inför ett eventuellt köp. Den har kraschat respektive sjabblat bort data lite för många gånger för att jag skall känna mig riktigt övertygad om att det är en bra produkt. Dessutom: Rendering av effektpålägget måste ske med applikationen i Windowsförgrunden, annars får man med eventuella överlappande Windowsapplikationer i sin film. Man skickar tydligen skärmdumpar av AlamDV-fönstret till resultatfilen, och det känns för mig vääääldigt skumt och amatörmässigt. Ljud kan man också glömma. Det kan man ju iofs mixa ihop igen i ett sjysst redigeringsprogram, men det känns ändå lite omständigt. Å andra sidan får man rätt mycket för pengarna, så den är väl prisvärd ändå. Hej och hå, vad jag babblar på... :) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.