lilla_farbrorn Postad 24 april 2006 Postad 24 april 2006 Hej Har jobbat med ett 3d-projekt i 3ds ett tag nu och jobbar på bärbar hårddisk. Nu har filen "gått sönder" och går inte att öppna. "File Open Failed" Finns det något jag kan göra för att rädda mitt arbete? Tyvärr finns det inga autosaves eller någonting sådant. Inga backuper heller. :( Det måste väl finnas nåt sätt att få ut informationen, filen har ju fortfarande en storlek, så den innehåller ju någonting. Hjälp!! 0 Citera
Lasse_laser Postad 24 april 2006 Postad 24 april 2006 Jag har haft samma problem. Vad du kan testa är att ta merge inifrån max istället för att öppna den, på så sätt försöker max plocka in allt i nuvarande scen. Funkar inte det kan du alltid testa och se om en konverterare klarar av det, dvs konvertera till ett annat format, alternativt max igen. Tyvärr känner jag inte till nån gratis sådan för tillfället. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.