Pace Postad 20 april 2006 Postad 20 april 2006 Nu har vi öppnat ett nytt forum: Videokameror Den finns inte med på förstasidan, utan ligger under forumet Videoteknik. I Videokameror kan vi diskutera allt om kameror; hitta bästa pris, jämföra olika modeller och prata om nya och kommande modeller. 0 Citera
Stefan_holst Postad 21 april 2006 Postad 21 april 2006 [citat=Pace]Nu har vi öppnat ett nytt forum: Videokameror Den finns inte med på förstasidan, utan ligger under forumet Videoteknik. I Videokameror kan vi diskutera allt om kameror; hitta bästa pris, jämföra olika modeller och prata om nya och kommande modeller.[/citat] Perfekt idé med underforum! Det kommer bli mycket "renare" uppbyggnad av forumem. 0 Citera
Mikael_hs Postad 21 april 2006 Postad 21 april 2006 Riktigt synd att inte "lyssna på min låt" kom med. Jag själv skulle gärna lägga upp mina låtar för "bedömning", men det känns som om musikavdelningen mer är en plats får frågor angående program o dyl. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.