ralle_e Postad 29 mars 2006 Postad 29 mars 2006 Har läst olika, i tråden två snäpp under mig säger dom att den kostar 1000 kr... vart hittar jag den för 1000 spänn?? Köper ni från utlandet?? /kluven 0 Citera
Stefan_holst Postad 29 mars 2006 Postad 29 mars 2006 [citat=ralle_e]Har läst olika, i tråden två snäpp under mig säger dom att den kostar 1000 kr... vart hittar jag den för 1000 spänn?? Köper ni från utlandet?? /kluven[/citat] Ja man kan ju undra om den är stulen? Är inte NT3 en studio mikrofon? Riktpriset i Musikerguiden är 1995kr. Förut har ju alternativen hos Röde varit NTG1 eller NTG2 när inte Röde Videomic duger. Röde Videomic kostar för övrigt 995kr 0 Citera
Christian van Caine Postad 30 mars 2006 Postad 30 mars 2006 Jodå, NT3 ÄR en studio-mick, men inte precis i högsta skiktet :-) Med detta inte menat att den är dålig, som alla mina andra inlägg om just den så vidhåller jag att den är närmast oslagbar för sitt pris, & den är förbannat stryktålig för att vara äkta kondensatormick. Men för den delen, ge fan i att jonglera med den eller spela squash med den ;-) Musikbörsen har den för under 1000:-, vet inte om det är en drive eller om det är normalpris, skulle inte förvåna mig nämnvärt eftersom sånna saker tenderar rasa som ett sprängt hus i pris efter ett tag, & den har ett antal år på nacken. 0 Citera
Christian van Caine Postad 30 mars 2006 Postad 30 mars 2006 Har använt den MYCKET flitigt, nu senast i en kommande film som heter Threads Of destiny, & jag kommer använda den mycket i framtiden trots stadigt utökande studio för den är verkligen grymt allsidig :-) 0 Citera
Stefan_holst Postad 30 mars 2006 Postad 30 mars 2006 [citat=Christian van Caine]Musikbörsen har den för under 1000:-, vet inte om det är en drive eller om det är normalpris.[/citat] Jag kan inte hitta röde överhuvudtaget hos Musikbörsen "www.musikborsen.se" Har dom bara Röde mikrofoner i butik eller? Om du har länk till denna mik och med pris 1000:- så kan du väl lägga ut den här? Vänligen Stefan 0 Citera
ralle_e Postad 30 mars 2006 Författare Postad 30 mars 2006 hittar den inte heller där, schysst om du kunde föklara vart -med länk. Tack 0 Citera
Christian van Caine Postad 31 mars 2006 Postad 31 mars 2006 Tyvärr suger deras hemsida svullen purjo, GRYMT besviken på den. Man måste gå dit eller ringa dom. 0 Citera
anders10 Postad 4 april 2006 Postad 4 april 2006 Annars gå in på http://www.jam.se dom säljer den för 995:- Anders 0 Citera
Stefan_holst Postad 5 april 2006 Postad 5 april 2006 [citat=anders10]Annars gå in på http://www.jam.se dom säljer den för 995:- Anders[/citat] Ja och där står det att Röde NT3 kostar 1995:- !!!! Jag vet inte om du blandar ihop med Röde VideoMic? 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.