Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Har läst olika, i tråden två snäpp under mig säger dom att den kostar 1000 kr... vart hittar jag den för 1000 spänn?? Köper ni från utlandet??

/kluven

Postad

[citat=ralle_e]Har läst olika, i tråden två snäpp under mig säger dom att den kostar 1000 kr... vart hittar jag den för 1000 spänn?? Köper ni från utlandet??

/kluven[/citat]

Ja man kan ju undra om den är stulen?

Är inte NT3 en studio mikrofon? Riktpriset i Musikerguiden är 1995kr.

Förut har ju alternativen hos Röde varit NTG1 eller NTG2 när inte Röde Videomic duger. Röde Videomic kostar för övrigt 995kr

Postad

Jodå, NT3 ÄR en studio-mick, men inte precis i högsta skiktet :-)

Med detta inte menat att den är dålig, som alla mina andra inlägg om just den så vidhåller jag att den är närmast oslagbar för sitt pris, & den är förbannat stryktålig för att vara äkta kondensatormick.

Men för den delen, ge fan i att jonglera med den eller spela squash med den ;-)

Musikbörsen har den för under 1000:-, vet inte om det är en drive eller om det är normalpris, skulle inte förvåna mig nämnvärt eftersom sånna saker tenderar rasa som ett sprängt hus i pris efter ett tag, & den har ett antal år på nacken.

Postad

[citat=Christian van Caine]Musikbörsen har den för under 1000:-, vet inte om det är en drive eller om det är normalpris.[/citat]

Jag kan inte hitta röde överhuvudtaget hos Musikbörsen "www.musikborsen.se"

Har dom bara Röde mikrofoner i butik eller?

Om du har länk till denna mik och med pris 1000:- så kan du väl lägga ut den här?

Vänligen Stefan

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...