AlyourPal Postad 21 mars 2006 Postad 21 mars 2006 hej! sitter o jobbar med 3ds max, jag har gjort ett hus men har fastnat, vet inte hur jag gör så att huset ser ut som ett hus, allså färgen på huset, hur kan jag göra så dt ser lite smutsigt ut eller gammalt osv ? tack för svar 0 Citera
McWolfe Postad 21 mars 2006 Postad 21 mars 2006 [citat=AlyourPal]hej! sitter o jobbar med 3ds max, jag har gjort ett hus men har fastnat, vet inte hur jag gör så att huset ser ut som ett hus, allså färgen på huset, hur kan jag göra så dt ser lite smutsigt ut eller gammalt osv ? tack för svar[/citat] Hej Det du är ute efter är att lägga på material och texturer på din modell. Det är en ganska viktig, men inte helt simpel (det är inget jättesvårt heller), och det står ganska bra i 3dsmax hjälp om hur man gör och hur de olika verktygen för sånt används. McWolfe 0 Citera
sound_front Postad 21 mars 2006 Postad 21 mars 2006 är du nnybörjare på max borde du läsa mer i tutorialen! men också kolla in http://www.animate.se som är rätt forum att posta dina frågor på! 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.