KF.ent Postad 14 mars 2006 Postad 14 mars 2006 Hej hej, är det någon som vet någon bra tutorial till twixtor eller hur det funkar överhuvudtaget? Har kört med timeremapping i ae ett tag men jag tycker det hackar överdrivet, så jag tänkte testa twixtor men jag förstår mig inte riktigt på hur det funkar... mvh MG 0 Citera
walfridson Postad 14 mars 2006 Postad 14 mars 2006 http://www.revisionfx.com/rstwixtortutorials.htm 0 Citera
Khaain Postad 15 mars 2006 Postad 15 mars 2006 [citat=KF.ent]Hej hej, är det någon som vet någon bra tutorial till twixtor eller hur det funkar överhuvudtaget? Har kört med timeremapping i ae ett tag men jag tycker det hackar överdrivet, så jag tänkte testa twixtor men jag förstår mig inte riktigt på hur det funkar... mvh MG[/citat] Jag har kört lite Twixtor, fast till Shake där det är lätt att styra remappingen i Curve Editorn. Vet inte exakt hur det fungerar i AE, men det fungerar väldigt bra. Ska du bara remappa tid så kan du nog bara keyframa hastigheten på klippet i Effectfönstret. 0 Citera
Ronnie Postad 15 mars 2006 Postad 15 mars 2006 Detta hör hemma i Specialeffekter, inte Redigering. Tråd flyttad. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.