Bulldog Postad 9 mars 2006 Postad 9 mars 2006 Hej. Har precis skaffat adobe Premiere Elements 2,0. Jag har en fråga som aksnek är väldigt simpel, men jag hittar ingen hjälp nånstans. När jag fångar video från min dv kamera så vill jag ju i Adobe se när detta har filmats, alltså vilken datum och tid som jag filmade, det underlättar i redigeringen om jag vet när jag filmat det så kan man lägga det i texterna. I windows movie maker så finns den infon med, borde finnas i premier också tycker jag. Nån som har nåt svar på hur jag får fram infon?? tack på förhand 0 Citera
H.S Postad 20 juni 2007 Postad 20 juni 2007 ingen har visst svarat på det här inlägget då svarar väl jag då.Kolla i manualen eller så kaan du titta på kameran när det spelades in då ser du ju. 1 Citera
Team_fagott Postad 20 juni 2007 Postad 20 juni 2007 ingen har visst svarat på det här inlägget då svarar väl jag då.Kolla i manualen eller så kaan du titta på kameran när det spelades in då ser du ju. Vad skulle vi göra utan dig!? Svaret kom inte mycker mer än ett år sendare heller. Det blir platina-stjärna till dig! 0 Citera
mawi Postad 20 juni 2007 Postad 20 juni 2007 Vad skulle vi göra utan dig!? Svaret kom inte mycker mer än ett år sendare heller. Det blir platina-stjärna till dig! Haha. Det roligaste är nog om man kollar upp ungefär på vilken sida denna tråd bör ha legat. H.S vad gjorde du bland trådarna på sidan 55? Sedan är det 1 år sena svaret väldigt behjälpligt... Kolla i manualen eller så kaan du titta på kameran när det spelades in då ser du ju. Postfiske någon? 0 Citera
H.S Postad 20 juni 2007 Postad 20 juni 2007 på sidan 55 hjälpte jag faktiskt en desperat person att se tid o datum i filmen. så det så! ja men nån måste ju svara på trådar som ingen har svarat på........SATAN! nu blev det fel. jag menar om ingen har svarat på några år gamla trådar så kanske han/hon inte vet hur han/hon ska göra å sen kommer jag o hjälper till då vet han/hon hur han/hon ska göra fattar ni? jag vet,jag är helt otroligt bra. guldstjärna till MEJ!! 0 Citera
mawi Postad 20 juni 2007 Postad 20 juni 2007 jag menar om ingen har svarat på några år gamla trådar så kanske han/hon inte vet hur han/hon ska göra å sen kommer jag o hjälper till då vet han/hon hur han/hon ska göra fattar ni? Visst fattar jag. Hade jag haft ett sådant enormt problem (som detta tycks vara) att jag suttit och väntat på svar i 1 år, så hade jag naturligtvis skitit i brallan av lycka när jag fick svaret... -Läs i manualen. 0 Citera
H.S Postad 21 juni 2007 Postad 21 juni 2007 jaaa men det är iallafall lösningen på problemet så jag är så himla hjälpsam hurra för mej. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.