Ufabulum Posted October 18, 2003 Posted October 18, 2003 Här är en kort filmsnutt som jag gjorde med 2 polare. Den är helt improviserad som alla andra koftfilmer jag och mina kompisar gjort :D. Den är lite psyko men det är meningen. Och klippningen kunde gjorts bättre men jag har inte orkat ändra det jag tycker är fel. Tar ju för länge o rendera. Fast ljudet blev ganska bra trots absolut noll ljudredigering, allt ljud som hörs kommer från tvn då vi kolla på en skräckfilm samtidigt. Ni måste ha ett FTP program för att få tag i filen och jag rekomenderar FlashFXP som finns på http://www.flashfxp.com/ Adressen är: 213.204.61.47 login: Voodoo password: potatis 0 Quote
Ufabulum Posted October 18, 2003 Author Posted October 18, 2003 Oj nu hade jag klantat mig rejält med FTPn, men nu funkar allt bra så ladda ner gott folk. 0 Quote
street Posted October 18, 2003 Posted October 18, 2003 japp nu fungerar det men det går ganska segt 20 kb/s motför 500 jag är van med :) ska kommentera när jag laddat klart 0 Quote
street Posted October 18, 2003 Posted October 18, 2003 he ja vad kan men säga, ljudet var lite jobbigt i början av filmen men det blev ganska roligt sen vid de snabba klippen mellan personerna. slutet var överaskande...men men det är inte så mkt att säga, alltid lika fult med snabb spontanfilm. heh kul att tjockisens maga prasslade när han rörde sig... 0 Quote
Recommended Posts