mzreklam Postad 2 mars 2006 Postad 2 mars 2006 Finns det nåra bra tips vad man ska köpa när man vill kopiera många dvdskivor från samma original. Vi har startat en business med att köra över vhsfilmer m.m. till dvd lagring åt kunder, idag använder jag brännaren i macen, kör in filmen sen till bränningsprogrammet, men det är väl bättre om man kan använda sig av en ren kopieringsmaskin från första kopian. Kom med ideer o tips. 0 Citera
gorse Postad 2 mars 2006 Postad 2 mars 2006 fullständigt ovetenskapligt svar men i mitt brännarprogram finns knappar om att "använda flera brännare". Med ledning av denna knapp gissar jag att man kan montera tjugohundra brännare i samma dator och göra hela upplagan samtidigt. Men jag vet inte utan gissar. På mitt jobb har vi föresten en cd-kopiator. som heter Odixion. Kopierar en skiva i taget, men utan dator. 0 Citera
Ivan Postad 2 mars 2006 Postad 2 mars 2006 Det ska nog finnas brännare där man kan mata in över 10 st dvd skivor på en gång. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.