pinto Postad 24 februari 2006 Postad 24 februari 2006 hej jag har ett stort problem! jag kan inte få u min film till dv band? jag ska skicka in filmen på mondag.. så snälla ... om det är non som vet så är jag jätte tacksam... Det står i (movimaker) " dv kameran hanterar inte inspelning av film till band. Och i premiere så när jag tryckt in vilken sek det ska börja på så står det att recording dont succses typ! 0 Citera
Rogge Postad 24 februari 2006 Postad 24 februari 2006 [citat=pinto]Det står i (movimaker) " dv kameran hanterar inte inspelning av film till band.[/citat] Det verkar mao som om din kamera inte har DV-In vilket krävs för att kunna spela in från redigeringprogrammet till kameran. Vad har du för kamera? 0 Citera
pinto Postad 24 februari 2006 Författare Postad 24 februari 2006 en panasonic nv gs 17 men moste man ha en annan sladd och ingång till det? 0 Citera
Djungelsmurfen Postad 24 februari 2006 Postad 24 februari 2006 [citat=pinto]en panasonic nv gs 17 men moste man ha en annan sladd och ingång till det?[/citat] Nej, man använder samma sladd och ingång/utgång men en del kameror anänvder den bara som utgång, och din kamera klarar tyvär bara dv-ut. 0 Citera
pinto Postad 24 februari 2006 Författare Postad 24 februari 2006 det var sketans.. men tack så hemst mycket för att ni sa det... nu slipper jag leta efter problemet:) får fixa en annan kamera att som kan lägga in det på bandet. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.