Gå till innehåll

Drömfabriken 2004


Pace

Recommended Posts

Programmet för Drömfabriken 2004 håller på att utformas och jag ombads om lite önskemål och idéer till nästa års upplaga. Jag tänkte direkt på besökarna på forumet - vad vill ni se? Det är ju trots allt ni som kommer att gå dit så då passar det väl utmärkt att ställa frågan till er som är mottagare av detta evenemang?!

 

Så, vad vill ni veta om hur man gör film i Sverige? Vilka filmare vill ni höra berätta om sina bravader och vilken utrustning vill ni pilla på?

Länk till kommentar
Share on other sites

Jag vill se Josef Fares och få chansen att samtala med honom (dock otroligt svårt om det blir mycket folk antar jag). Jag var där en dag förra året och då var det inget som direkt fångade mitt intresse så jag åkte inte dit de andra dagarna... Skulle gärna vilja se lite mer Effektarbetare också, sådan som gör specialeffekter i de svenska filmerna.. listan kan ju göras lång... :P

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...