maxv Postad 22 februari 2006 Postad 22 februari 2006 Hej Folk. Jag har en laptop som jag redigerar på. Jag tänkte som så att när jag redigerar vill jag ha dubbla monitorer, och den vanliga skärmen ska visa redigeringsprogramet men den andra vill jag att den endast ska visa själva filmen/klippen utav det man håller på med. Jag har kopplat in den andra skärmen men nu visar båda monitorerna samma bild. Hur gör jag? Är det en inställning i redigeringsprogramet (i mitt fall pinnacle 9) eller grafikkortet?? Hoppas ni fattar va ja menar. 0 Citera
Christian van Caine Postad 22 februari 2006 Postad 22 februari 2006 Om det går alls beror på om grafikkretsen i din laptop klarar av det. 0 Citera
maxv Postad 23 februari 2006 Författare Postad 23 februari 2006 Men snälla, nån borde väl veta hur det funkar??? PLZ! 0 Citera
Kimster Postad 23 februari 2006 Postad 23 februari 2006 Egenskaper bildskärm - Inställningar - Avancerat och sen får du leta runt lite. Det ska iaf inte vara 'clone' påslagen 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.