Gå till innehåll

http://www.thehollywoodexperiment.com/


jonkanon

Recommended Posts

jo detta låter som ett fint projekt men som alla andra så vill man nog avvakta innan man ger sig in i leken. det är lite missvisande då man inte vet kvalitén på bidragen. man kanske slänger ihop en scen ifall de kommer igång men ja tror detta projekt får det svårt att hålla någon högre nivå utan nån som leder det hela ordentligt. deras guides verkar rätt lama. risken finns att filmen blir bara en hög med sketcher utan någon direkt länk då alla vill utmärka sig och sin egen scen. fin tanke men jag tror inte det håller utan en formell budget eller riktiga möte med starkare regler.

Länk till kommentar
Share on other sites

Det jag reagerade mest på var, att man tar en scen i taget. Utan hänsyn till helheten. Och då precis som du säger så finns ju risken att helheten inte blir bra, och inte heller kontinuiteten rent tekniskt.

 

Men kanske skulle det gå att göra något liknande, fast t.ex animerat. Som inte är beroende av fysiken på samma sätt.

 

Men jag tycker inte tanken är dum...

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...