kalle112 Postad 1 februari 2006 Postad 1 februari 2006 Har en trailer från ett spel där jag endast vill ha låten från trailern...Men problemet är att i ljudfilen så finns även den röst som snackar i trailern. Kan jag på något sätt ta bort denna pratande röst? (Vill även ha kvar rösten i vissa ställen men hur gör jag?) 0 Citera
The-o Postad 2 februari 2006 Postad 2 februari 2006 Hum hum... Går tror jag ej att bara klippa bort rösten, isåfall måste du klippa bort där det är röst, men då blir det ju inte det man vill ha, utan massa dålig. Du får väl göra en cover på låten ^^ Men du är väl säker på att man får använda musiken i spelet hur som helst? 0 Citera
kalle112 Postad 2 februari 2006 Författare Postad 2 februari 2006 Vad är en cover och hur gör man det? 0 Citera
yarrik112 Postad 3 februari 2006 Postad 3 februari 2006 [citat=kalle112]Vad är en cover och hur gör man det?[/citat] Cover menas med att man gör en egen version av någon annans låt. Jag vill dessutom tillägga att där förmodligen ligger fet ironi bakom det tipset =P 0 Citera
kalle112 Postad 5 februari 2006 Författare Postad 5 februari 2006 Så med andra ord kan man inte separera ett ljudklipp där både musik, ljudeffekter och en röst hörs, ifrån varandra? Har jag förstått rätt? 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.