Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Vet någon här på forumet vad låten till jack an jones reklamen heter? Det är en tjej som sjunger ...mer vet jag ej... Den brukar gå på radion och då får man höra en bit av låten och i slutet så säger dom bara: Jack and Jones.

Hoppas nån vet / nixxon

Postad

emaila Jack and Jones.

för ca 4-5 år sedan gick en Diesel reklam med ett garageband som satt och repade och sjöng nån låt som gick typ "living is easy, there's really nothing to it..." och så var det lite funkgitarr.

jag mailade diesel och frågade och fick svaret att det var ett tyskt band som hette Wundersound som gjort den. låten hette "Living is easy".

så testa att fråga jack and jones.

i annat fall, memorera en rad ur texten och gör en sökning på den raden plus ordet lyrics. det funkar också.

Postad

takkar för tipset att maila men jag kan tyvärr inte hitta någon email adress till dom:s Nästa gång den går på radion så får jag väl försöka att komma ihåg vad det är dom sjunger och söka på det men det vore ju säkrare om man kunde hitta en email adress så man kunde få svar. OM du orkar så får du gärna hjälpa mig att hitta den :p takkar i allafalll:p

Postad

Nixxon... gå in på Jack & Jones hemsida, dom lär ha någon mailadress eller nåt telefonnummer.

Jag ringde Coop en gång för att få tag på en låt :) Det funkade fint genom att ringa

Lycka till

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...