leehawk Postad 17 december 2005 Postad 17 december 2005 Hey Folket! Klassikern Sökarna är snart på dvd, och även den "fristående" uppföljaren Blodsbröder. De kommer runt februari nästa år! Någon som ska köpa dem? Någon som har sett Blodsbröder! JAG vill se den!! 0 Citera
walfridson Postad 17 december 2005 Postad 17 december 2005 Hörde att färgkorrigering på blodsbröder gjordes med magic bullet, med samma preset på hela filmen! :D 0 Citera
TDA Postad 17 december 2005 Postad 17 december 2005 [citat=leehawk]Hey Folket! Klassikern Sökarna är snart på dvd, och även den "fristående" uppföljaren Blodsbröder. De kommer runt februari nästa år! Någon som ska köpa dem? Någon som har sett Blodsbröder! JAG vill se den!![/citat] Varför? 0 Citera
krockis Postad 18 december 2005 Postad 18 december 2005 alla befintliga kopior av dessa filmer borde brännas upp innan sverige kan börja göra film igen. man blir så ledsen när man ser sökarna, ledsen av all arbete som lades ner för att göra någonting så dåligt. tror inte att nån del av produktionen ser bra ut i den filmen. 0 Citera
Christian van Caine Postad 18 december 2005 Postad 18 december 2005 [citat=krockis]alla befintliga kopior av dessa filmer borde brännas upp innan sverige kan börja göra film igen. man blir så ledsen när man ser sökarna, ledsen av all arbete som lades ner för att göra någonting så dåligt. tror inte att nån del av produktionen ser bra ut i den filmen.[/citat] Var nog tamejfan ett av dom dummaste inlägg jag sett här. Det är skit samma vad du eller någon annan tycker, bränna andras verk är det bara nazister & efterblivna smurfar som gör. Folk som är friska respekterar andras verk varesig dom tycker om dom eller inte...så länge det inte faktiskt skadar någon annan eller är direkt & omotiverat förolämpande. 0 Citera
leehawk Postad 18 december 2005 Författare Postad 18 december 2005 Walfridson: Jag är nyfiken bara! Var hörde du om det med MagicBullet! :P 0 Citera
krockis Postad 19 december 2005 Postad 19 december 2005 [citat=Christian van Caine][citat=krockis]alla befintliga kopior av dessa filmer borde brännas upp innan sverige kan börja göra film igen. man blir så ledsen när man ser sökarna, ledsen av all arbete som lades ner för att göra någonting så dåligt. tror inte att nån del av produktionen ser bra ut i den filmen.[/citat] Var nog tamejfan ett av dom dummaste inlägg jag sett här. Det är skit samma vad du eller någon annan tycker, bränna andras verk är det bara nazister & efterblivna smurfar som gör. Folk som är friska respekterar andras verk varesig dom tycker om dom eller inte...så länge det inte faktiskt skadar någon annan eller är direkt & omotiverat förolämpande.[/citat] Ja men JAAA! Att du orkar skriva detta trötta inlägg. Du fattar ju att jag inte gillar filmen. Du förtstår även att jag inte propagerar för någon sorts rörelse mer än min egene åsikt. Jag uppmanar inte dig att bränna de, konstaterar bara att det är det sämsta jag har sett... ordformen är "borde" bränna upp, beakta ordformen "borde" och slå upp det! 0 Citera
Stavrogin Postad 19 december 2005 Postad 19 december 2005 sämsta jag sett skulle jag verkligen inte säga, det är ingen toppenfilm(sökarna) men den har ändå sina sidor. Den har ju en dos av överdriven socialrealism som jag tycker är rätt charmig, osäkert ibland om det är medvetet eller ett försök att efterlikna amerikanska förlagor, ballt är det hur som hellst. Sen var det ju lite av en kultfilm under en viss tid i skolan, sånt skämtar man inte bort oavsett vad det är för film. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.