Jump to content

Någon som tror på detta, jag har inte testat

TimTom

Recommended Posts

[citat=TimTom]http://img456.imageshack.us/img456/1127/effekt0it.png

En idee jag har haft ett tag, vad tror ni.

Om ni vet ett bättre sätt så säg gärna till.[/citat]

tror inte riktigt på det.... Alltså det går inte. När du fyller balongen med mjöl, så tar mjölet upp luftens plats. När du släpper så krymper balongen, men inget mjöl åker ut.... Om det gör de, så är det lite och inte i form som en "explosion" eller "rök" eller vad du ska kalla det.... Ja tror inte riktigt på förslaget men testa! Mjöl och ballong kostar ju ingenting typ.....

[citat=Mannemoviemaker][citat=TimTom]http://img456.imageshack.us/img456/1127/effekt0it.png

tror inte riktigt på det.... Alltså det går inte. När du fyller balongen med mjöl, så tar mjölet upp luftens plats. När du släpper så krymper balongen, men inget mjöl åker ut.... Om det gör de, så är det lite och inte i form som en "explosion" eller "rök" eller vad du ska kalla det.... Ja tror inte riktigt på förslaget men testa! Mjöl och ballong kostar ju ingenting typ.....[/citat]

Det jag menar är att bara fylla den yttersta mynningen på slangen inte själva ballongen, tänkte också på ballongen först men innsåg problemet du beskrev ganska fort ;)

[citat=TimTom][citat=Mannemoviemaker][citat=TimTom]http://img456.imageshack.us/img456/1127/effekt0it.png

tror inte riktigt på det.... Alltså det går inte. När du fyller balongen med mjöl, så tar mjölet upp luftens plats. När du släpper så krymper balongen, men inget mjöl åker ut.... Om det gör de, så är det lite och inte i form som en "explosion" eller "rök" eller vad du ska kalla det.... Ja tror inte riktigt på förslaget men testa! Mjöl och ballong kostar ju ingenting typ.....[/citat]

Det jag menar är att bara fylla den yttersta mynningen på slangen inte själva ballongen, tänkte också på ballongen först men innsåg problemet du beskrev ganska fort ;)[/citat]

oh.. Jasså det var en slang inne i bilden! Tittade nog inte särskilt noga.. Sry för det...... Jaja...... DÅ kan det nog funka.....

[citat=Arvid]

Tja, varför inte. Det verkar ju helrätt. Varför inte blanda i nåt blodliknande med mjölet också, fast då blir det väl bara välling av allt. Å det var väl tänkt att man ska KLÄMMA på ballongen, eller....?

[/Citat]

Man kan kanske ta en lite längre slang och ta vätskan längre in, och sedan mjölet precis utanför.... Sen klämmer man så sprutar "blodet" ut mjölet.... ÄR det konstigt?