schönis Postad 10 december 2005 Postad 10 december 2005 Behöver tutorials eller hjälp med att göra en sk respirator båge. Sån man har på sjukhuset som piper ang hjärtrytm, en prick som e grön typ som går upp o ner, gärna med en "svans" efter så att linjen försvinner efter ett tag. har sökt överallt på google hittar inget. tack på förhand 0 Citera
Lasse_laser Postad 10 december 2005 Postad 10 december 2005 Eftersom du kan göra allt inom 3d så föreslår jag att du gör den i 3d och renderar ut :) 0 Citera
wiberg Postad 10 december 2005 Postad 10 december 2005 inte riktigt med på vad du skulle göra. bifogar nån teori på det jag tror du syftade på!? //johan 0 Citera
Jawo Postad 11 december 2005 Postad 11 december 2005 [citat=Lasse_laser]Eftersom du kan göra allt inom 3d så föreslår jag att du gör den i 3d och renderar ut :)[/citat] Hahaha :D Topic: Kanske det skulle kunna gå att göra med partiklar eller liknande? Finns antagligen ett väldigt mkt smidigare och lättare sätt att göra det på, jag kan dock inte komma på något. 0 Citera
Tor nilsson Postad 11 december 2005 Postad 11 december 2005 Här är en mkt bra tutorial till hur man gör en sån i aftereffects http://www.ayatoweb.com/ae_tips_e/ae08_e.html min blev jätte bra :) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.