schönis Postad 10 december 2005 Postad 10 december 2005 Hallå.. Håller på med ett projekt till skolan och behöver hjälp med en sak i aftereffects. dvs att jag har en logga och vill att den ska stängas av som när man stänger av en tv.... eller som i battlefield 2 introt =). Vill veta var man kan hityta tutorials på detta eller om någon har tips på hur man kan gå tillväga. Tack på förhand 0 Citera
Tor nilsson Postad 10 december 2005 Postad 10 december 2005 Om ja fatta de rätt så kan du göra den här: http://www.ayatoweb.com/ae_tips_e/ae25_e.html Ja har själv gjort den å blev mycket nöjd. De står längst ner hur du avslytar med att göra en på/avstängning med hjälp av lens flare. 0 Citera
Lasse_laser Postad 10 december 2005 Postad 10 december 2005 Skicka ut loggan på en riktig tv och filma det annars. 0 Citera
AlyourPal Postad 11 december 2005 Postad 11 december 2005 jag har prec prövat mig på det o har redan fastnat, man ska ändra parametern så att det blir ett sorts brus, men var e parametern ? 0 Citera
Tor nilsson Postad 11 december 2005 Postad 11 december 2005 Det vet jag tyvärr inte, själv klurade jag iaf ut de e efter ett tag när ja gjorde de för längesedan. Har precis fastnat på en annan av deras tutrorials, deras beskrivningar kunde vatt tydligare även om de kanske e mera menat för proffs. 0 Citera
ymmit Postad 11 december 2005 Postad 11 december 2005 Tor Nilsson. En fråga bara till dig. Kan du göra mkt texter å sånt inom AE. Det är iaf min svaga sida i AE. Allså att göra snygga åkningar på texter å att de glimtar till på texter å över huve taget göra en flashad text. Så jag undrar om du har lite video tutiourlies till mig eller MSN så kan vi prata där om det :P MvH/ Timmy 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.