Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hallå..

Håller på med ett projekt till skolan och behöver hjälp med en sak i aftereffects.

dvs att jag har en logga och vill att den ska stängas av som när man stänger av en tv.... eller som i battlefield 2 introt =).

Vill veta var man kan hityta tutorials på detta eller om någon har tips på hur man kan gå tillväga.

Tack på förhand

Postad

Det vet jag tyvärr inte, själv klurade jag iaf ut de e efter ett tag när ja gjorde de för längesedan. Har precis fastnat på en annan av deras tutrorials, deras beskrivningar kunde vatt tydligare även om de kanske e mera menat för proffs.

Postad

Tor Nilsson. En fråga bara till dig. Kan du göra mkt texter å sånt inom AE. Det är iaf min svaga sida i AE. Allså att göra snygga åkningar på texter å att de glimtar till på texter å över huve taget göra en flashad text. Så jag undrar om du har lite video tutiourlies till mig eller MSN så kan vi prata där om det :P

MvH/ Timmy

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...