schönis Posted December 10, 2005 Share Posted December 10, 2005 Hallå.. Håller på med ett projekt till skolan och behöver hjälp med en sak i aftereffects. dvs att jag har en logga och vill att den ska stängas av som när man stänger av en tv.... eller som i battlefield 2 introt =). Vill veta var man kan hityta tutorials på detta eller om någon har tips på hur man kan gå tillväga. Tack på förhand 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tor nilsson Posted December 10, 2005 Share Posted December 10, 2005 Om ja fatta de rätt så kan du göra den här: http://www.ayatoweb.com/ae_tips_e/ae25_e.html Ja har själv gjort den å blev mycket nöjd. De står längst ner hur du avslytar med att göra en på/avstängning med hjälp av lens flare. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse_laser Posted December 10, 2005 Share Posted December 10, 2005 Skicka ut loggan på en riktig tv och filma det annars. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlyourPal Posted December 11, 2005 Share Posted December 11, 2005 jag har prec prövat mig på det o har redan fastnat, man ska ändra parametern så att det blir ett sorts brus, men var e parametern ? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tor nilsson Posted December 11, 2005 Share Posted December 11, 2005 Det vet jag tyvärr inte, själv klurade jag iaf ut de e efter ett tag när ja gjorde de för längesedan. Har precis fastnat på en annan av deras tutrorials, deras beskrivningar kunde vatt tydligare även om de kanske e mera menat för proffs. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ymmit Posted December 11, 2005 Share Posted December 11, 2005 Tor Nilsson. En fråga bara till dig. Kan du göra mkt texter å sånt inom AE. Det är iaf min svaga sida i AE. Allså att göra snygga åkningar på texter å att de glimtar till på texter å över huve taget göra en flashad text. Så jag undrar om du har lite video tutiourlies till mig eller MSN så kan vi prata där om det :P MvH/ Timmy 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts